Časté otázky

Štandardné poštovné stojí € 3,98 vrátane DPH. Objednávky nad 20 € majú poštovné zadarmo.

Platiť sa dá v hotovosti – pri osobnom odbere, alebo na dobierku. Platiť sa dá tiež bezhotovostne platobnou kartou priamo v eshope. Žiadne poplatky za tieto platby sa neúčtujú.

Každý produkt má v detaili uvedené, či je skladom. Pokiaľ áno, znamená to, že sme schopní ho expedovať v najbližšom termíne. Expedícia tovaru z nášho centrálneho skladu prebieha 2x týždenne. Bežný termín doručenia objednávky na vašu adresu je teda maximálne 7 pracovných dní, priemerná doba doručenia sú 4 dni. Pokiaľ by nebolo možné tovar dodať v uvedenom termíne, naši pracovníci Vás bezodkladne informujú. Pre presnejší dátum doručenia konkrétnej objednávky prosíme volajte alebo píšte na naše adresy.

Áno, doklad obdržíte s doručením objednávky.

Tovar si môžte vyzdvihnúť na našej predajni, ale vždy počkajte na informatívnu správu, že je tovar pre vás na predajni už pripravený. Predajca síce disponuje vlastným skladom, ale ten slúži primárne predajni a priamo tu si môžete zakúpiť len vystavené modely svietidiel.

Objednávky sa snažíme expedovať čo najrýchlejšie podľa ich dostupnosti na centrálnom sklade. Pokiaľ niektorý z nich nie je v daný moment skladom a čaká sa na jeho dodanie z výroby, obdržíte najskôr  dostupný tovar a ihneď po naskladnení aj chýbajúci tovar.

V žiadnom prípade. V momente potvrdenia prijatej objednávky je ďalej zpracovávaná, odovzdaná do centrálneho skladu a tovar sa pripravuje na expedíciu. Pred samotným doručením tovaru budete včas informovaný.

Áno, u väčšiny svietidiel to možné je. Napíšte nám alebo zavolajte a obratom vás oboznámime s možnosťami dodania konkrétneho náhradného dielu.

V týchto prípadoch nás kontaktujte cez kontaktný formulár, prípadne telefonicky alebo e-mailom. Situáciu budeme s Vami riešiť obratom.

Montáž svietidla doporučujeme robiť odborníkom. Pokiaľ vaše svietidlo po zostavení a zapojení nesvieti, kontaktujte nás cez kontaktný formulár tu, prípadne telefonicky alebo e-mailom. Situáciu s Vami obratom budeme riešiť.

Zo zákona musíme reklamáciu vyriešiť do 30 dní, ale snažíme sa, aby bola reklamácia vyriešená podľa našich možností čo najrýchlejšie. K reklamácii stačí okrem reklamovaného tovaru priložiť kópiu dokladu o kúpe.

Na interiérové svietidlá je poskytovaná záruka 2 roky, na na vonkajšie svietidlá 3 roky, na LED žiarovky 5 rokov.

Stupeň krytia (IP) udáva odolnosť elektrického zariadenia proti vniknutiu cudzieho telesa a vniknutiu kvapalín, hlavne vody. Vyjadruje sa to tzv. IP kódom, ktorý je tvorený znakmi „IP“ nasledovanými dvoma číslicami: prvá číslica udáva ochranu  pred nebezpečným dotykom a pred vniknutím cudzích predmetov, druhá číslica označuje stupeň krytia pred vniknutím vody. Napríklad pri svietidlách do kúpeľne je vyžadovaný stupeň krytia IP44 (krytie pred prípadným nebezpečným dotykom nástrojom alebo drátom a ochrana pred striekajúcou vodou) a vyšší.

Samozrejme Vám radi poradíme v našich kamenných predajniach. Odborný výpočet vám môže pripraviť napríklad firma Regulux.cz.

Máte inú otázku?
Zavolajte nám: +421 333 211 751
alebo napíšte: predajna.sered@eglo.com